پشتیبانی

مشترک سرویس‌های شرکت‌ آوا اروند عضو خانواده آوا اروند محسوب شده، شماره اشتراک دریافت می‌نماید و از مزایای بسیاری برخوردار خواهد شد که مهم‌ترین آنها به شرح زیراست.


خدمات وب‌سایت مشترکین

مشترک بوسیله شماره‌ کاربری و گذرواژه‌ای که شرکـت در اختیارش قرارمی‌دهد، می‌تواند با ورود به سایت مشترکین به آن دسته از خدماتی که تا کنون حضورا دریافت می‌نموده دسترسی داشته باشد. این امکان به منظور راحتی و آسایش بیشتر فراهم آمده و تقریباً حضور مشترک در شرکت را غیر ضروری می‌نماید.


خدمات پشتیبانی تلفنی

مشترک می‌تواند از خدمات Contact Center شرکت‌ آوا اروند متشکل از پرسنل مجرب و متخصص که مسئولیت پاسخگویی به سئوالات و رفع مشکلات احتمالی مشترک را برعهده دارند، استفاده نماید.


خدمات پشتیبانی حضوری

در صورت عدم رفع مشکل به صورت تلفنی واحد Customer Support آماده رفع مشکلات موردی مشترک بصورت مراجعه حضوری در محل است. پرسنل مجرب و متخصص بخش پشتیبانی حضوری شرکت‌ آوا اروند در راستای مشتری مداری و ارائه هر چه بهتر خدمات به مشتریان گرامی همه روزه غیر از روزهای تعطیل آماده ارائه خدمات حضوری هستند.


نرم افزار پشتیبانی اختصاصی شرکت

شرکت آوا اروند نرم افزاری را برای رفاه حال کاربران فراهم کرده است که مشترک می تواند با استفاده از آن به برخی اطلاعات مربوط به وضعیت شبکه خود را مشاهده کند.

با استفاده از این نرم افزار می توانید متوجه شوید ارتباط شما از کجا قطع شده ، نمودار مصرف لحظه ای خود را مشاهده کنید ، در صورت وجود پروکسی آن را غیر فعال کنید و یا اطلاعات مر بوط به کارت شبکه های خود را ببینید. پیشنهاد می شود این نرم افزار را نصب کنید و قبل از تماس با بخش پشتیبانی آن را باز کنید.. زمانی که به مشکلی بر می خورید و با پشتیبانی شرکت تماس می گیرید همکاران ما در قسمت پشتیبانی می توانند مشکل شما را به کمک این نرم افزار بهتر متوجه شوند.

برای دریافت این نرم افزار از منوی دانلود در بالای همین سایت آن را دریافت کنید.